Cinta High Class (^_^).....

Cinta High Class (^_^).....
Rindu,Kasih dan Air Mata Hanyalah Untukmu Allah

Saturday 8 December 2012





Mereka kata aku USTAZAH kerana aku sentiasa bertudung labuh..
Mereka kata aku SOLEHAH kerana acap kali aku post mengenai artikel-artikel ilmiah, dakwah dan sebagainya...

TAPI..
Jauh di sudut hatiku,
Mahu saja aku MENANGIS SEKUAT HATI..
Aku SEDANG BERTARUNG dengan diriku sendiri,
TAK MUDAH..
ALLAH sahaja TAHU apa yang terbuku di hati..
Aku masih berada di dalam LAUTAN KEKURANGAN..
Kadangkala aku TERGELINCIR kerana,
Jalan kehidupanku penuh dengan kenikmatan..
MAAFKAN aku kerana kadangkalanya AKU KHILAF..
Terlupa ke arah mana yang patut aku tuju..
SEBAK HATI tatkala aku terbayang,
Bilakah WAKTU TERAKHIRKU?
Di manakah TEMPAT TERAKHIRKU?
Siapakah ORANG YANG TERAKHIR berada denganku?
Dengan CARA APAKAH aku mengakhiri cerita hidupku?





Gadisku ... Sesungguhnya kejadianmu terlalu Unik , tercipta Tulang rusuk Adam daripada Yang menghiasi taman page - taman indah lantas menjadi perhatian hama kumbang bernyanyi . Kau umpama sekuntum bunga , aromamu yg menarik perhatian Bisa bernyanyi hama kumbang mendekatimu untuk Artikel. Namun ... bunga * Semua tidak Senang bernyanyi untuk Artikel didekati Oleh Duri lantaran hama kumbang Yang memagari diri , umpama mawar merah , USING sudah kejauhan terhidu keharumannya akan keanaeragaman Permasalahan panahan terserlah indah warnanya Yang mengundang kekaguman kepada sang hama kumbang .. tapi awas .. Yang Duri melingkari Bisa membuatkan dirinya menyanyikan beberapa hama kumbang berfikir sebelum mendekatinya .

No comments:

Post a Comment